مبارزه با آکنه

شما باید آن را از داخل و خارج درمان کنید تا منافذ باز و سالم نگه دارید. از آنجایی که همه افراد زمانی تحت تاثیر آکنه قرار می گیرند، زمان دقیق درمان آن زمانی است که شما را آزار می دهد یا زمانی که احتمال ایجاد اسکار وجود دارد. این نه تنها برای پوست شما مضر است، بلکه ممکن است نادانسته آکنه را گسترش دهید. آکنه چیزی است که اگر به درستی درمان نشود به راحتی از کنترل خارج می شود. به خاطر داشته باشید که هنگام مبارزه با آکنه، بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است که متخصصان آکنه مستلزم تمیز کردن ملایم پوست شما با یک پاک کننده ملایم دو تا سه بار در روز هستند. محبوب ترین کاربرد ماسک صورت زردچوبه برای آکنه در طب سنتی برای مبارزه با بیماری است. کرم‌ها و پاک‌کننده‌های آکنه که دارای موادی مانند این هستند کمک بزرگی در مبارزه با آکنه خواهند بود. بسیاری از لوسیون ها و کرم ها در داروخانه ها فروخته می شوند تا از بروز آکنه جلوگیری کرده و آن را از بین ببرند. این محصولات مراقبت از پوست طبیعی دارای خواص ضد باکتریایی و درمانی هستند که نه تنها باکتری ها را از بین می برند، بلکه به درمان پوست آسیب دیده نیز کمک می کنند.


مزیت بعدی زردچوبه این است که در برابر باکتری ها موثر است. بارزترین مزیت آن این است که دارای خواص ضد التهابی است. روغن درخت چای (نه گیاه) دارای خواص ضد میکروبی قوی است. 3. روغن درخت چای: روغن درخت چای یکی از امیدوارکننده ترین درمان های طبیعی برای جوش و آکنه است. سیر واقعا جای تعجب نیست، این یک سبزی فوق العاده است نه تنها برای غذا عالی است، بلکه در بسیاری از درمان های خانگی مراقبت از پوست نیز استفاده می شود. اگر شستن صورت کافی نیست، می توان اقدامات بیشتری را برای درمان خانگی آکنه انجام داد. استفاده از ماسک پاپایای تازه رنده شده پس از لایه برداری منظم، یک درمان پوستی فوق العاده است که در درمان انواع اختلالات پوستی موثر است. بهترین ماسک صورت زردچوبه راهی عالی برای انجام این کار است! دوری از آرایش ممکن است بهترین راه برای تمیز و سالم نگه داشتن منافذ شما را پاک کند. منافذ شما روغن ها را روی انگشتانتان محبوس می کند و باعث ایجاد لکه های بیشتر می شود.


منافذ شما ممکن است با استفاده از آرایش بیش از حد روغنی مسدود شود. برای بهترین نتیجه باید همیشه از آبمیوه تازه استفاده کنید. باید مخلوط آب لیمو و آب را در دست بگیرید و روی صورت خود بمالید. آب آملا یک نرم کننده خوب برای موهای خشک و زبر است. هنگام تلاش برای یافتن محصولات مراقبت از پوست و مو، از عبارت "غیر کومدوژنیک" برای کشف محصولات مناسب برای مبتلایان به آکنه استفاده کنید. همچنین می توانید از آن به عنوان شستشوی مو استفاده کنید تا درخشندگی بیشتری به موها اضافه کند. برای اطمینان از اینکه بدنتان همیشه مرطوب است، می توانید مرطوب کننده های وارداتی را از بازار زیبایی من خریداری کنید. اسیدهای چرب ضروری به این دلیل نامیده می شوند که ما باید آنها را از رژیم غذایی خود دریافت کنیم - بدن ما آنها را نمی سازد. مواد معدنی به سرعت اسیدهای پوست را خنثی می کنند و PH پوست را به حالت طبیعی - کمی اسیدی - برمی گرداند. راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای شروع به دستیابی به پوست شفاف خود انجام دهید. هنگامی که برای اولین بار استفاده از سیلیکاژل را شروع می کنید، ابتدا باید آن را روی قسمت کوچکی از صورت بمالید تا آزمایش کنید که آیا ممکن است به آن واکنش منفی نشان دهید.


به جای استفاده از محصولات مراقبت از پوست برای آکنه که حاوی بنزوئیل پراکسید و اسید سالیسیلیک هستند، می‌توانید محصولات طبیعی مراقبت از پوست را برای آکنه انتخاب کنید که عوارض جانبی ناخوشایندی ندارند. شما می توانید با استفاده از مواد طبیعی به جای محصولات شیمیایی، پول زیادی را صرفه جویی کنید. همچنین می توانید زردچوبه را در بسیاری از پمادهای موضعی پیدا کنید. روغن درخت چای خالص را در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی سالم به صورت آنلاین نیز خواهید یافت. هیچ چیز در اینترنت یا حتی در کتابفروشی ها نمی تواند رقیب چیزی باشد که می خواهید پیدا کنید. این چیزها باکتری ها را جذب می کنند که می تواند دلیل اصلی بروز آکنه باشد. تلاش برای زیبا به نظر رسیدن در یک لباس برای چندین ماه طولانی، احتمالاً برای افزایش باکتری ها حل می شود، بنابراین به یک روال معمول لباسشویی ادامه دهید. اما در عین حال وقتی خود را در آینه نگاه می کنید، چشمانتان را باور نمی کنید. ما خط‌مشی به‌روز شده را در وب‌سایت خود ارسال می‌کنیم، و بنابراین شما را تشویق می‌کنیم که هر از گاهی این صفحه را مرور کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد